Regulamin sklepu

Stronami umowy sprzedaży w sklepie internetowym https://hodowlany.pl/ jest:

FERMO Karol Owczarek, z siedzibą: ul. Krzywoustego 3/17, 51-165 Wrocław, NIP: 5140145468, REGON: 250910808 oraz pełnoletnia osoba fizyczna lub firma.

FERMO prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sklepu internetowego https://hodowlany.pl/. Zamówienia mogą być składane bezpośrednio poprzez sklep internetowy, telefonicznie, przez e-mail lub czat na stronie sklepu. Oprócz wysyłki kurierskiej i do paczkomatów, możliwy jest odbiór zamówień w siedzibie FERMO w Piotrowie.

DOKONYWANIE ZAMÓWIEŃ

Składanie zamówień w sklepie odbywa się poprzez:

  • wypełnienie odpowiednich formularzy zamówienia na stronie sklepu
  • kontakt telefoniczny dostępny pod numerem infolinii: 0048 62 739 40 50
  • przesłanie zamówienia e-mailem na adres sklep@hodowlany.pl
  • złożenie zamówienie poprzez czat z konsultantem
Jeżeli złożenie zamówienia odbywa się poprzez stronę https://hodowlany.pl/, po złożeniu zamówienia Klientowi zostaje wysłana e-mailem informacja o jego otrzymaniu przez sklep (jeśli podał on swój adres email przy składaniu zamówienia). Ponieważ zdarza się, że e-maile nie dochodzą lub dochodzą z opóźnieniem, potwierdzeniem jest także numer zamówienia, który pojawia na stronie WWW po złożeniu zamówienia.

Po złożeniu zamówienia ewentualne uwagi do zamówienia: szczegóły odnośnie kolorów bądź typów zamówionych towarów, prośby o poprawkę danych bądź formy przesyłki wpisywać można w pole "Dodatkowe informacje do zamówienia". W razie wątpliwości informacje te można również podać telefonicznie pracownikowi biura sprzedaży sklepu https://hodowlany.pl/: KONTAKT.

W przypadku, kiedy zamówienie nie może zostać zrealizowane z powodu braku wybranego produktu na magazynie/ wyczerpania asortymentu klient zostanie o tym poinformowany i będzie mógł zmienić lub anulować zamówienie.

Klient wybiera sposób dostarczenia towaru spośród następujących możliwości:

  • dostawa przesyłką kurierską po wpłacie na konto
  • dostawa przesyłką kurierską za pobraniem
  • dostawa do paczkomatów Inpost po wpłacie konto

Każdy klient składając zamówienie w sklepie wyraża zgodę na wystawienie faktury VAT bez podpisu kupującego na zamówione towary.

Ceny netto wyświetlane przy produktach, są wartościami poglądowymi. Mogą różnić się od końcowej wartości netto wyświetlanej w koszyku. Wynika to z zaokrągleń podczas obliczania ceny netto produkty, która jest liczona od ceny brutto.

PŁATNOŚĆ

Płatność za zamówiony towar odbywa się w następujący sposób:

  • przy odbiorze: należność pobiera kurier;
  • przelewem bankowym na konto sklepu – Alior Bank: 66 2490 0005 0000 4600 3021 9297 (SWIFT CODE: ALBPPLPW)
  • szybkim przelewem elektronicznym Przelewy24 (BLIK, przelew elektroniczny, karty płatnicze)
  • zakupem z odroczoną płatnością - PayPo

Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.

Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia pod warunkiem, iż towar znajduje się na stanach magazynowych sprzedawcy. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian bez powiadamiania o tym fakcie kupującego.

WYSYŁKA ZAMÓWIEŃ

Sklep https://hodowlany.pl/ realizuje zasadę uczciwej odpłatności za wysyłkę. Wszystkie zamówienia wysyłamy zgodnie z wskazaniami złożonymi przy składaniu zamówienia za pośrednictwem firmy kurierskiej. Koszty przesyłki naliczane są automatycznie w zależności od wagi paczki. Waga paczki naliczana jest jako suma wagi wszystkich towarów w zamówieniu, przy czym waga towaru nie informuje o rzeczywistej wadze towaru, a jest tylko współczynnikiem służącym do wyznaczenia rzeczywistego kosztu transportu. Koszt przesyłki wyliczony przez system podczas składania zamówienia jest kosztem przesyłki ostatecznym i nie ulega zmianie, nawet w przypadku gdy firma kurierska naliczy sprzedawcy większą kwotę niż ta za zapłacona za sprzedawcę. W sklepie obowiązuje program darmowej wysyłki od 89 zł, przy czym część towarów gabarytowych nie bierze udziału w tym programie.

Darmowej wysyłce nie podlegają m. in. rury 3-metrowe, gabarytowe wentylatory, osłony oraz inne towary wysyłane na palecie. Wykluczone z darmowej dostawy są również pasze w workach po 25 kg i 20 kg oraz płyny w bańkach po 20 litrów. Przy tych towarach opcja darmowej wysyłki nie zostanie wyświetlona w koszyku.

Nie naliczamy dodatkowych opłat za pakowanie przesyłki

TERMIN REALIZACJI

Wszystkie zamówienia realizowane są na bieżąco. Przesyłki wysyłane są codziennie około godziny 15:00. Termin realizacji zależy więc głównie od wybranego sposobu płatności:

  • przesyłki za pobraniem - czas dostawy przesyłki firmą kurierską wynosi najczęściej 1 dzień roboczy,
  • przedpłata na konto bankowe - po zaksięgowaniu wpłaty czas dostawy przesyłki firmą kurierską wynosi najczęściej 1 dzień roboczy. Uwaga! Z przyczyn niezależnych od nadawcy (trudne warunki atmosferyczne, okres wzmożonego ruchu przesyłek, zdarzenie losowe) dostawa towaru może trwać dłużej niż przewidziany 1 dzień roboczy.
  • szybka płatność elektroniczna PayU - czas dostawy przesyłki firmą kurierską wynosi najczęściej 1 dzień roboczy,
  • Poza tym termin realizacji zamówienia zależny jest od dostępności danego produktu w naszym magazynie. O dostępności towaru informuje system podczas dodawania towarów do koszyka. W przypadku gdyby okazało się, iż zamówionego towaru nie mamy w magazynie, niezwłocznie poinformujemy Państwa o tym fakcie mailowo lub telefonicznie. Czas realizacji zamówienia najczęściej wynosi ok. 24h (w zależności o wybranej formy płatności), jednak w przypadku niektórych towarów może wynieść do 30 dni. O dokładnym terminie dostarczenia przesyłki i jej numerze Nabywca jest indywidualnie powiadamiany przez e-mail (gdy został podany) w momencie wysyłki towaru z naszego magazynu.

TOWARY I ICH SPECYFIKACJE

Każdy zakupiony towar w naszym sklepie jest fabrycznie nowy. Sprzedawane towary objęte są gwarancją gwarancja i dostarczane są z instrukcją obsługi (o ile produkt je posiada).

ZWROTY

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) klient może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówionym towarem. Aby dokonać zwrotu zakupionego towaru należy powiadomić sklep https://hodowlany.pl/ o tym fakcie wypełniając załączony poniżej formularz zwrotu towaru. Można również skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy znajdującego się poniżej.

Uwaga!
W przypadku zwrotu towaru, sklep https://hodowlany.pl/ dokona klientowi zwrotu zapłaconej za towar kwoty, a także kosztu przesyłki zgodnie z ustawą. Klient dokonuje zwrotu towaru na swój koszt.

Zwracane towary należy odsyłać na adres:
FERMO-Serwis
Piotrów 18
62-814 Blizanów

Kupującemu przysługuje prawo do nieodpłatnego zwrotu zużytego sprzętu przeznaczonego dla gospodarstw domowych, zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym. Zwrot zużytego sprzętu może zostać zrealizowany wyłącznie w przypadku gdy kupującym jest osoba prywatna, gdy zakup nowego produktu dokonany zostanie w sklepie internetowym https://hodowlany.pl/ a zwracany towar będzie obejmował zużyty produkt tego samego rodzaju, pełniący te same funkcje co sprzęt nowo zakupiony. Zwracany, zużyty sprzęt powinien być kompletny. Chęć zwrotu zużytego produktu należy zgłosić drogą mailową na adres sklep@hodowlany.pl w dniu składania zamówienia.

Uwaga!
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów:

  1. o świadczenie usług, jeżeli https://hodowlany.pl/ wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą klienta
  2. w której cena Towaru zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi FERMO nie sprawuje kontroli, które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
  3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb (dotyczy to szczególnie wszelkiego rodzaju siatek wykonywanych na wymiar podany przez klienta)
  4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

FERMO- Serwis
Piotrów 18
62-814 Blizanów
Ja ............................................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy
........................................................................................, numer oferty............................................................................................
Data zawarcia umowy to................................................., data odbioru ...........................................................................................
Imię i nazwisko....................................................................
Adres...................................................................................
Data.....................................................................................

Pobierz formularz zwrotu towaru i odeślij go razem z zamówieniem POBIERZ FORMULARZ

REKLAMACJE

Na towary dostępne w sklepie udzielona jest gwarancja producenta. Jeżeli otrzymany towar posiada wady techniczne lub nie działa prawidłowo może zostać odesłany przez Klienta w ramach reklamacji. W takiej sytuacji prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy. Do odsyłanego towaru należy dołączyć wydrukowany i wypełniony formularz reklamacji oraz dokument zakupu.

Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych z opcją płatności przy odbiorze. Sklep zobowiązuje się do nieprzekraczania terminu 14 dni roboczych (od daty przyjęcia reklamowanego towaru do sklepu) na rozpatrzenie reklamacji. Jeżeli reklamacja zostanie uznana przez serwis producenta, usterki zostaną usunięte bezpłatnie lub towar zostanie wymieniony na pełnowartościowy lub, jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu. Jeśli reklamacja zostanie odrzucona przez serwis producenta jako nieuzasadniona, towar może zostać odesłany do Klienta na jego koszt, z możliwością uwzględnienia kosztów poniesionych przez serwis oraz sklep.

Paczki prosimy wysyłać na adres magazynu firmy:
FERMO Karol Owczarek
Piotrów 18
62-814 Blizanów

Jeżeli otrzymany towar posiada uszkodzenia powstałe podczas transportu lub wystąpiły braki ilościowe w przesyłce należy zgłosić zaistniały problem telefonicznie lub mailowo w terminie do 7 dni od dnia otrzymania towaru. Po upływie w/w terminu reklamacje ilościowe jak i uszkodzeń towarów powstałych w transporcie nie będą uwzględniane.

Pobierz formularz reklamacyjny i odeślij go razem z zamówieniem POBIERZ FORMULARZ

OCHRONA PRYWATNOŚCI I INNE PRAWA

Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez firmę FERMO Karol Owczarek danych osobowych zawartych w zamówieniu zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883. Prezentacja zawartości sklepu https://hodowlany.pl/ nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 543 Kodeksu Cywilnego. Wszystkie wymienione produkty i nazwy są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich właścicieli. Kopiowanie w całości lub fragmentów informacji zawartych na stronie sklepu https://hodowlany.pl/ zarówno w postaci tekstowej jak i graficznej bez wyraźnej, pisemnej zgody firmy FERMO jest zabronione.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych statystycznych przez Facebook Pixel, Google Ads oraz Edrone. Jestem świadom/a faktu, że https://hodowlany.pl/ może kierować reklamy remarketingowe na podstawie przeglądanych przeze mnie produktów.

DYREKTYWA OMNIBUS

Opinie o produktach

Nasz sklep nie weryfikuje, czy osoba dodająca opinię o danych produkcie, dokonała jego zakupu. Zastrzegamy sobie prawo do usuwania opinii nacechowanych wulgarnym słownictwem, pornografią lub treścią niedotyczącą produktu.

Środki komunikacji

Sklep udostępnia następujące środki komunikacji:
  • kontakt za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail
  • kontakt poprzez formularz kontaktowy
  • kontakt telefoniczny
  • kontakt poprzez czat na stronie sklepu (Facebook Messenger)
  • kontakt poprzez fanpage Facebook
  • POSTANOWIENIA KOŃCOWE

    FERMO może zmienić Regulamin i uruchomić nową wersję usług świadczonych w ramach sklepu . Zmiana staje się skuteczna w terminie wskazanym przez FERMO, który nie może być krótszy niż 7 dni od momentu udostępnienia w sklepie https://hodowlany.pl/ zmienionego Regulaminu, z zastrzeżeniem, że zamówienia rozpoczęte przed wejściem w życie zmian są prowadzone na zasadach dotychczasowych.

    W sprawach nieuregulowanych powyższym dokumentem stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.

    Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez FERMO w ramach prowadzonego sklepu https://hodowlany.pl/ będą rozstrzygane przez sądy powszechne. Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje dotyczące dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów znaleźć można pod adresem: www.uokik.gov.pl

    Składając zamówienie Klient akceptuje powyższy Regulamin.